Jak zmienić sposób korzystania z InBody, aby odpowiedzieć na obawy związane ze zdrowiem i bezpieczeństwem związanym z COVID-19.
Wskazówki dotyczące bezpieczeństwa i warunków sanitarnych
Niezależnie od tego, czy wracasz do biznesu, czy też otwierasz się ponownie na horyzoncie, zapewnienie bezpieczeństwa i zdrowia Twoim klientom i pracownikom jest teraz Twoim najwyższym priorytetem. Możesz mieć wiele pytań dotyczących rozwiązań do dezynfekcji i aktualizacji doświadczenia z testowaniem, aby spełnić zwiększone wymagania dotyczące bezpieczeństwa. Przedstawiamy najlepsze praktyki i wskazówki, które pomogą Ci zoptymalizować korzystanie z InBody w celu rozwiązania problemów związanych ze zdrowiem i bezpieczeństwem związanym z COVID-19.
Wskazówki sanitarne
Zalecamy dezynfekcję urządzenia InBody po każdym teście. Należy pamiętać, że istnieje różnica między czyszczeniem a dezynfekcją sprzętu.
Według Centrów Kontroli i Zapobiegania Chorobom (CDC):
Czyszczenie usuwa brud, zarazki i zanieczyszczenia z powierzchni lub przedmiotów. Podczas czyszczenia fizycznie usuwasz zarazki z powierzchni za pomocą mydła (lub detergentu) i wody. Proces ten niekoniecznie zabija zarazki, ale usuwając je, zmniejsza ich liczbę i ryzyko rozprzestrzeniania się infekcji.
Dezynfekcja zabija zarazki na powierzchniach lub przedmiotach za pomocą chemikaliów. Ten proces nie czyści zabrudzonych powierzchni, ale zabija zarazki na powierzchni po czyszczeniu. Dezynfekcja może dodatkowo zmniejszyć ryzyko rozprzestrzeniania się infekcji.
Aby uniknąć uszkodzenia urządzenia, nie czyść go mydłem i wodą; zamiast tego musisz go wyleczyć.
Aby Twoje urządzenie InBody było wolne od brudu i zanieczyszczeń, poproś klientów o umycie rąk i stóp przed badaniem.
Poniżej znajdziesz szczegółowe instrukcje dotyczące dezynfekcji InBody.
Dezynfekcja urządzenia InBody
Aby pomóc klientom i pracownikom zapewnić higieniczne testy, zalecamy przestrzeganie tej procedury po każdym teście:
Jeśli masz pytania dotyczące dezynfekcji InBody, skontaktuj się z nami tutaj.
Optymalizacja doświadczenia z testowaniem InBody
Po otwarciu drzwi dla biznesu może być konieczne zmodyfikowanie procedur testowych w celu dostosowania się do wszelkich nowych stanowych i/lub lokalnych wytycznych dotyczących zdrowia, przy jednoczesnym zapewnieniu wyjątkowych doświadczeń testowych dla swoich klientów.
Twój InBody jest standardowo wyposażony w szereg zaawansowanych funkcji i zasobów zaprojektowanych, aby pomóc Ci dostosować doświadczenie testowe.
Zapewnij swoim klientom bezkontaktową obsługę

Testowanie wskazówek głosowych
Podczas gdy Twój klient testuje na urządzeniu, wskazówki głosowe i instrukcje wyświetlane na ekranie InBody pomogą przeprowadzić go przez procedurę testowania, umożliwiając spełnienie wymagań dotyczących dystansu społecznego.

Cyfrowy arkusz wyników
Po zakończeniu testu możesz zrezygnować ze standardowego wydruku arkusza wyników i udostępnić opcję bez papieru za pośrednictwem LookinBody Web, naszego oprogramowania do zarządzania bazą danych w chmurze, które umożliwia wysyłanie do nich informacji testowych klientów za pośrednictwem bezpłatnej aplikacji InBody. Aby uzyskać więcej informacji o Lookin’Body Web, skontaktuj się z nami.
Możesz także użyć aplikacji InBody, aby przekazać opinię i zaplanować kolejny test.
Aplikacja InBody: Pobierz ją z App Store lub Google Play