ZARZĄDZANIE BAZĄ DANYCH W CHMURZE

LookinBody Web
Zarządzaj wszystkimi danymi InBody swoich klientów z dowolnego komputera w dowolnym miejscu i czasie.

Wygodny dostęp
Na żądanie
Wszędzie i wszędzie
Dzięki kompatybilności z wieloma przeglądarkami możesz używać dowolnego komputera lub tabletu do śledzenia danych klientów.
Dane, którym możesz zaufać
Intuicyjna analiza
LookinBody Web Analytics eliminuje zgadywanie z indywidualnych konsultacji, dostarczając odpowiednich informacji potrzebnych do dostosowania diety, odżywiania i planów ćwiczeń dla każdego klienta.

<h4>BUDUJ LEPSZE RELACJE</h4>
<h2>Analiza zdrowia zorientowana na klienta</h2>
Wbudowany system zarządzania pozwala utrzymać klientów i zarządzać nimi indywidualnie, zapewniając lepszy wgląd w to, w jaki sposób możesz utrzymać klientów na ścieżce w kierunku ich celów.
Przystępne ceny
PodstawowySmall Businesses
$ 25
Na miesiąc- 1 administrator
- 2 konta pracowników
- 1 urządzenie podłączone do serwera
- Dodatkowa jednostka: 25 USD/szt./miesiąc
- Dodatkowe konto pracownicze: 5 USD za personel/miesiąc
ZbiorowyMedium to Large Businesses
Skontaktuj się z nami dla Cennik Konta Firmowego
Wypełnij poniższy formularz.Skontaktuj się z nami w sprawie cen lub wszystkich innych zapytań LookinBody w sieci Web.
FAQ
Skąd mam wiedzieć, czy mój komputer InBody może korzystać z tej usługi?
Jeśli masz 270, 570 lub 770, przejdź do menu administratora swojego urządzenia i sprawdź, czy opcja 4. Usługa w chmurze jest dostępna. Jeśli ta opcja jest dla Ciebie niedostępna lub masz urządzenie, które nie jest tutaj wymienione, skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji
Jakie są wymagania Wi-Fi dla tego urządzenia?
Obecnie urządzenie InBody może łączyć się z Internetem tylko w sieci bezprzewodowej 2,4 Ghz 802.11 B/G/N. Jeśli ta opcja nie jest dla Ciebie dostępna, możesz również połączyć się z Internetem za pośrednictwem połączenia Ethernet.
Czy jest miesięczna opłata za tę usługę?
Pakiet cenowy Basic to 25 USD miesięcznie za jednostkę połączoną z Twoim kontem.
Ile czasu zajmuje przesłanie wyników?
Synchronizacja danych odbywa się w czasie rzeczywistym, gdy urządzenie jest w pełni połączone z usługą internetową. Po zakończeniu testu przesłanie wyniku powinno zająć tylko kilka sekund. Jeśli tak nie jest, sprawdź, czy urządzenie jest prawidłowo podłączone do sieci, zalogowane do usługi w chmurze i czy użyto prawidłowego numeru telefonu komórkowego.
Czy mogę udostępnić moje dane logowania innym członkom personelu lub czy można dla nas skonfigurować wspólne dane logowania?
Warunki świadczenia usług nie pozwalają nam tworzyć ani udostępniać danych logowania. Aby chronić Twoje dane i informacje o Twoim kliencie, każdy autoryzowany użytkownik musi posiadać własne dane logowania. Aby chronić Twoje dane i informacje o Twoim kliencie, każdy autoryzowany użytkownik musi posiadać własne dane logowania.
Jakich drukarek mogę używać?
Aplikacja internetowa LookinBody może korzystać z dowolnej drukarki zainstalowanej i podłączonej do urządzenia InBody. Dotyczy to również drukarek Bluetooth i bezprzewodowych. Ponadto podczas drukowania za pośrednictwem usługi sieciowej możesz użyć zwykłych czystych arkuszy papieru do wydrukowania arkusza wyników klienta.
Mam wiele jednostek i wiele lokalizacji. Jak zarządzać nimi wszystkimi w ramach usługi?
Oferujemy kilka różnych rozwiązań, dzięki którym będziesz mógł efektywnie zarządzać napływającymi danymi. Porozmawiaj z jednym z naszych specjalistów LookinBody Web, aby uzyskać więcej informacji
Czy moi klienci będą mogli zobaczyć swoje wyniki w aplikacji InBody, jeśli nie będę miał tej usługi?
Niestety usługa sieciowa LookinBody jest wymagana, aby wyniki były przesyłane i synchronizowane automatycznie. Alternatywnie, użytkownicy aplikacji InBody mogą ręcznie wprowadzać swoje wyniki w aplikacji, aby śledzić swoje postępy.
W jaki sposób mój komputer InBody przesyła wyniki do aplikacji?
Jednostka InBody połączy się z Internetem za pomocą połączenia WIFI lub LAN i zweryfikuje status konta, logując się do serwisu internetowego. Po zweryfikowaniu osoby testujące na urządzeniu wprowadzą swój numer telefonu komórkowego, który zostanie przekazany do usługi, umożliwiając automatyczną synchronizację wyników z aplikacją. Aby mieć pewność, że synchronizacja odbywa się w czasie rzeczywistym, upewnij się, że masz silne połączenie WIFI, aktywną subskrypcję i wprowadzony poprawny numer telefonu komórkowego.
Jak podłączyć moje urządzenie InBody do usługi internetowej LookinBody?
Odwiedź przewodnik, w jaki sposób możesz podłączyć urządzenie do swojego konta.